fredag 3 juni 2016

Nu bor vi i gästrummet

Behöver jag säga att jag är supernöjd.
Fotona är mobilbilder i lite kvällsljus..

Vi flytta in våran säng tillfälligt hit,
för nu börjar ytrenoveringen i vårat sovrum.

Eftersom det inte fanns ett enda sänggavel överdrag som passa så blev det utan...
men egentligen roligt att sova med en gammal bekant igen.
Alltså jag mena sänggaveln.

MrJärki lider ännu också av att vi har en roskiskorg som lampskärm, så kanske det blir något annat senare.

Tapet problemet löste sej också.
Tog kontakt till Sandudd och det har skett ett misstag då de tryckte en av de första satserna av tapeten.
Tryckfelet alltså.
Så fast där kollades, så kom tapeterna ut i misstag.
Men Sandudd kommer att skicka mej ersättning.

Misstag sker naturligtvis,
och då gäller det för ett företag att sköta den missnöjda kunden.
Det som jag också gilla, var att om det engång var ett mänskligt misstag som skedde...
så betyder det att det finns MÄNNISKOR som gör jobbet,
inte bara automatiska maskiner.
Ten points och bra skött Sandudd!


Lekte lite med mobilkameran....så det blev svartvita bilder också.


1 kommentar:

  1. Det blev supersnyggt! Men det tror jag att du visste från början...

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...