tisdag 9 december 2014

Det är fiiiint.

Hos oss har det firats självständighet i pyjamasbyxor.
Jösses vilken myspys helg det blev.
MrJärki out of town och endast en liten 3åring som sällskap.

Vi åt fint....pasta, köttbullar och naturligtvis ketchup!
Då lillabror inte fanns i faggorna så kunde vi bränna ljus,
och Roni har kommit över det stadiet att de skall ögonblickligen blåsas ut.
Så var det i fjol nämligen.
Nej nu tycker han med en tre årings erfarenhet att det är fiiiint!
Och visst är ju levande ljus ..fint.
Fast åandra sidan så tyckte han grävmaskinen på by vägen också var fiiin.


Något som jag tycker är fint är mina snöflingor, som jag gjorde för något år sen av vita hama-pärlor.
Har ett litet snöfall av dom i köksfönstret... fast på bild blev nu bara en.



Måste bara visa en bild på småpojkarna 
Behöver jag berätta att där hemma är tvättmaskinen sådan man fyller uppifrån :)

4 kommentarer:

  1. Jag har två lika fina små killar till barnbarn som dina. Den äldre blev tre år i maj o lillebror är nio månader. Och till råga på allt en likadan tvättmaskin också med "trudelutt" !!! Hälsningar av vimsiga damen med plussakortet på ditt jobb.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vimsiga finns det på mitt jobb i mängder. Personalen är inte så stabil heller :)
      Visst är våra små ♡ i en härlig ålder.

      Radera
  2. Hej Kul kika in i din blogg.Ville bara lämna ett spår efter mig.
    Ha en fin dag./ Carina

    SvaraRadera
  3. Tack Carina och roligt att du hitta hit.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...