fredag 19 september 2014

Sökord.

Har ni kollat på era bloggar vilka sökord det räknas upp hos er.

Jag kasta ett getöga häromkvällen på min lista och fick ett gott skratt.

-hur länge lever svärmor
okey där skratta jag inte eftersom jag ÄR en svärmor.

-lapptäcken i beige
-gammal cykel
-något nytt i sovrummet
nämen vad tusan...
-sex i klädrummet
alltså hallåååå..
-tant
-beige
osv.

Hoppas nu bara att ingen
söker tips på min blogg hur man gör att få svärmor att byta församling, ...för gott liksom.....

Så vad säger det om  mej???
Om man med dessa sökord kommer till  min blogg!!!!!
Seriös... är iallafall inte det första ordet jag kom att tänka på.
-suck-

Och om jag nu skriver stulen hortensia här nu, så kan man hitta i framtiden hit också, med det som sökord...... ;)

3 kommentarer:

  1. Jag har kollat på sökorden...och kan konstatera att många nog blir besvikna när dom läser inläggen..typ,bondmoorans bak. Inte väntar sig nån att få ett jästbrödsrecept där inte:)

    SvaraRadera
  2. Ja, dom brukar verkligen vara skojiga dom där sökorden ibland, mest är det debutsky hos mig, kul att läsarna kommer ihåg namnet för det är ju min romankaraktärs inte så vanliga släktnamn :-)
    Men många gånger är sökorden helt konstiga - ska ta och titta på mina de närmaste dagarna!

    SvaraRadera
  3. Hur gör man för att se sökorden?

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...