måndag 15 september 2014

Om jag fortsätter i denhär takten...

att blogga....
så hinner jag med hela två inlägg före julafton.
För det läste jag faktiskt i någon blogg imorse,
att det är bara 100 dagar till jul.

Fast det inget händer här hos mej,
så är jag nog i liv,
och läser era bloggar alltid i något skede.
Plattan är perfekt vid 10'ans nyheter...

Så jag är nog på kartan vad ni gör, fast jag själv inget hinner.
Försöker räcka till över allt just nu..
En gammal mamma, barnbarn,
tvåskiftes jobb och ett eget hushåll som innehåller en karl.
Han skulle kanske gärna träffa mej annars också än i sängen....snarkande.


Min blogg har också hunnit bli 4år under tiden som bloggerskan själv flänger omkring.
Och tillsvidare tycker jag det är roligt att blogga,
för jag tar ingen större stress över denhär sidan.
För jag har t.o.m ännu lite svårt att förstå att någon faktiskt läser min hjärnsläpp.
Så en solros till var och en som klickar in sej ibland hos mej.

Visst bakar jag mellan varven, som i söndags t.ex en fin äppelkaka,
som jag då bestämde att grädda så den säkert var torr och bränd...
(vi byggde en legoladugård....)
fast om man lämnar kanterna så är den riktigt god i mitten.
Men inget man skryter med foto på bloggen om man har något förstånd alls ;)

Något som jag kan skryta med är mina söta barnbarn.
Fast två-åringen sa mej på lördagkväll
-mamo jag skall kamma dej...du ser ut som en kråka!!!!
Så älskar jag dom båda lika mycket som livet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...