onsdag 2 juli 2014

Varför?!

När en karl börjar meningen med ordet VARFÖR i en affär,
så vet man ...att man får ta till hela sin kvinnliga charm och ordförråd.
För nu skall han pratas omkull!!

-Varför skall du ha en hängmatta som inte tycker om att gunga?
Och förresten hade vi en helt bra,men du kasta den förra hösten.

-Denhär är finare, och jag tänker bara på dej..
så att du får vila din trötta rygg med en sval öl i mossan...
- Jaaaasså... "nååh dåså".

Och jag fick min fina hängmatta, som jag inte kommer att gunga i utan bara titta på och pryda med fina täcken&dynor.




2 kommentarer:

  1. Du är nog för ljuvlig, men nog är hängmattan fin :)
    Ha en skön dag!
    kram Tini

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mycket finare än den förra ;)
      men så som det regnar så får jag bara plocka bort täcken och dynorna helatiden.

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...