måndag 14 juli 2014

På finaste duken...

Lite blommor på ett fat.
Hitta en avbruten pion, IGEN!!!
Det är nästan så jag börjar undra.....
För en 25år sen så (man kunde tro jag är långsint...) fattades nästan alla pion knoppar en vacker dag.
Jag undra vad i h*l*ete betyder dethär...
Tills jag såg min egen avkomma* stå men bo bollsträ och slå iväg de enorma pion knopparna.

*han överlevde NÄSTAN,med enbart hemarrest!

Men jag plocka lite mera blommor till och fick en fin uppsättning på kökbordet.
Finaste vita linneduken på bordet och sommarblommor.
Perfekt!!

Huset är nu städat från "källare" till vinden...allt är tvättat och fint.
Soffan-gardiner-mattor-stolsdynor-bastun. Terrasserna tvättade, blom rabatterna rensade...

Guuu'så skönt när allt är fixat igen.
Nästa gång städar jag till julen.
Nu skall jag bara njuta igen för nästa måndag börjar jobbet...En skön semester har vi haft iallafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...