tisdag 20 maj 2014

Silvia och jag...


Alltså... månne ni kan gissa ,
vad är det som Silvia och jag har gemensamt!?

Någon fiffikus ropar nu förstås plastik kirurg!!
Men det kan jag lova att det är det inte. Ännu!
Och sen, om den dagen kommer.. så har jag nog en bättre "sådan" på jobbet.

Min MrJärki fira visserligen helgen i Stockholm,
men hoppeligen inte i samma vattenhål som "CalleGusta" brukar rumla runt.....
Så det var inte det heller.

Visst har vi båda två barnbarn men det är inte nu heller det jag menar....
Nej utan...
Vi har likadana köks handukar!!!!

Då jag var till S:holm i våras så besökte vi i slottsbutiken.
Och mitt inköp var en vit handuk med blå krona.
Så jag har en ny och kungligt fin köks handuk.




4 kommentarer:

  1. De var som tusan, men visst är det fina handdukar.
    Ha en bra fortsättning på veckan!
    Nu blir det Huvila ja huussi.
    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är den kungligt fin,
      inget för karln att torka händerna på.... ;)

      Radera
  2. Oh så fin... Jag har helt missat att det finns en butik där.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo uppe på slottsgården, förbi kanoner och spatserande vakter...
      Jag har tidigare köpt en pepparkaksform, en kunglig krona.
      Som du märker så är det inga stora summor
      jag lämnar efter mej ;)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...