lördag 3 maj 2014

En vacker sommarklänning.

Har idag skaffat en vacker sommarklänning.
Den är blommig och ärmlös....
Allt som behövs till är en vacker sommardag och jordgubbskaka.

MrJärki och jag förde nog en lågmäld diskussion,
om dethär var "The Klänning" eller inte...
Eftersom han skulle betala så lät jag honom välja mellan två..
Två precis likadana klänningar höll jag upp
-du får välja själv!!
Fiffig som han är,ibland,
så valde han den ena ;) 

Det bästa med dethär klänningsuppköpet
var att jag inte behövde inte in via provhytten...
För den är storlek 92cm och
kommer till MrJärkis lilla barnbarn som fyller två år.
Klänningen är en Benetton
och kommer att passa den lilla mörkhåriga sötnosen perfekt.

 Bilderna gör inte färgen rätt, min kamera har fått fnatt och skulle behöva service tror jag...eller bytas ut..

Bildbevis att man blir hemmablind... vi hade ända till för en stund sedan serpentiner ännu i kökslampan...

2 kommentarer:

  1. Jag tänkte nog redan att du har fått fnattt....ingalunda ska du ha en röd blommig klänning!

    SvaraRadera
  2. Tack för dagen skratt! :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...