lördag 1 februari 2014

Färg explosion.

Veckan har varit omväxlande minsann...
Både på jobb och hemma.
Fira lite födelsedag och fick då en fin grann tulpanbukett.
Precis vad som behövs just nu FÄRG.

Samma vän förärä mej också med den finaste kökshanduk jag sett på länge.
Fick också en låda choklad. Den kan jag inte visa...mera.

Jag kanske måste baka semlor imorgon,
och det bara för att få täcka över dom med GreenGates vår fina färger.

Extra glad blev jag i veckan då en ung kvinna gav mej positiv feedback om bloggen häromdagen. Jag kan inte sluta förundrars att någon faktiskt tar av sin dyrbara tid och läser mina ibland  ganska så mystiska inlägg.



 Fruktskålen passa också in i helgens färgprakt.





Trevlig lördagskväll till er alla. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...