tisdag 3 december 2013

Sunshine Award

Just som jag släpar fram mej i mörknet så blir jag utnämnd av INGE med SunshineAward.
Jag tackar och niger så paitun släpar i marken.
Fast Awarden innehåller också regler...få se hur det går.Är lite av en kärring mot strömmen...
Under tiden kunde någon också ta och skicka mej lite Christmas-spirit ;)

Här följer reglerna för utmärkelsen/awarden:
  • Använd Sunshine Award loggan i inlägget.
  • Länka till den som nominerade dig.
  • Skriv tio saker om dig själv.
  • Nominera tio bloggare som inspirerar och förgyller tillvaron i bloggvärlden.
  • Lämna en kommentar på dessa bloggares sida.        
  • Allt det är nu gjort och listan om mej kommer här.
  • Dethär är jäkligt svårt när Inge svarat så klokt och fint.

  • 1.Om jag vunnit den stora lottopotten så hade jag sagt upp mej med ett sms från London eller Paris eller hemifrån...
  • 2.Min bilruta har en spricka.
  • 3.Jag glömde betala restskatten, det blev en dag försent.
  • 4.Jag storm älskar mitt lilla barnbarn.
  • 5.Jag dricker aldrig öl.
  • 6.Jag heter Monica Maria Linnéa.
  • 7.Jag tycker inte om att laga mat, bara duka.
  • 8.Jag tog engång bussen hem, och glömde bilen i stan.
  • 9.Jag glömde engång svärmor i stan.
  • 10.Jag är livrädd att jag skall bli dement, hemskt tidigt iallafall.
  • *************suck*******************

  • Nu skall jag ännu låta awarden gå vidare, Och då väljer jag 
  • Monica  med sina två hem, fixaren!
  • Lotta med Hemma hos Ingeborg, inredaren.
  • Nina med Ninas nonsens, ordets gåva.
  • Egentligen så borde ni alla ta del för ni är ju alla inspirerande och fina.

2 kommentarer:

  1. Grattis till awarden! Vet du, jag heter oxå Linnéa, så vi är lite "samiksia" ;)
    Ha en god fortsättning på veckan!
    kram Tini

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Tini, jag måste komma ihåg att gratta dej i augusti ;)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...