onsdag 4 december 2013

Jultårta så söt....

På söndag så baka jag de första jultårtorna.
Gjorde en annan modell än den som i Sverige fått så mycket uppmärksamhet....
För säkerhets skull liksom.
För min tanke var att om de inte brinner i ugnen,
så visar jag dom på bloggen.
De brann inte *halleluja*,
men "knuten" höll dåligt så de bredde ut sej en aning.
Jag använde sax då jag klipper till de här.
Snipp snapp in i ugnen och ut. My kind of baking.

Lilla Roni kom på em och kolla pepparkakshuset.
Det är helt ännu ...
och ingen märkte att jag limmat ihop huset med limpistol,
eller att väggarna kommit uppochner...
Men bloggerskan var lite uppochner för vi hade jobbets julfest kvällen innan.
Och i ett visst skede byttes glöggen ut till whiskey...

Jag kommer såååå att bli utan julklapp i år.




1 kommentar:

  1. Fina jultårtor och tack för awarden!
    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...