tisdag 12 november 2013

Naturligt vacker.

Och nu talar jag inte om bloggerskan minsann, utan mitt lingonris i köket.
Har inte på flere veckor haft någon "köksbordsblomma",
för jag tycker min lingonris kruka är så fin.
Naturligt vacker.
Så nu hoppas jag det inte snöar på länge ännu, åtminstone inte i min skog....
För jag behöver ännu mossa och ris. Några kransar skulle det fodras ännu....

Funderar och planerar hur jag skall få en upphängd på garage/lager dörren.
Utan att HAN blir stirrig igen ;)



Voi että niin yksinkertainen kimppu kun puolukanvarsia voi sitten olla kauniit, kun ei muuta ole ;)
Eikun ihan oikeasti. Tykkään.
Tämä kimppu on nyt ollut keittiö "kukkana" monta viikkoa.
Toivottavasti ei sada pitkään aikaan lunta, ainakaan minun metsään. Vielä olisi tarpeen sammalta ja risuja.
Muutamalle kranssille olisi paikka vielä. Mietin tässä miten saisin varaston oveen sellaisen kiinnitetty.
Niin siis ilman vasaraa .......muuten se mies taas saa hepulin ja muuttuu mykäksi  ;)

1 kommentar:

  1. Jag har gjort flera kransar redan, så fina. Tycker att lingonriset är ovanligt långt i år o det är lätt att få snygga kransar.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...