onsdag 2 oktober 2013

Grattis! Onnea!

61st  lotter klippte jag. Det blev en liter ungefär.

Som Frk.Fortuna fungera jag själv denna gång.
Nu får ni sätta fantasin i spel. För det är ingen vacker Lotto-flicka här minsann.
Stora papiljotter, pyjamas och ingen makeup bara en fet glansig kräm.... behöver jag säga mer....
Till er stora lycka så fanns det inte ett laddat batteri till kameran så jag kör utan bild ;)

Den som får boken skrev såhär:

Grattis tre åringen från en annan Anki. På nattduksbodet ligger Veitsen terällä. ( 2 lotter ;))

Och så tackar jag en annan Anki :)
Den boken har jag också läst, och min är t.o.m signerad.....
Två lotter klippta!

Grattis Anki!! Och tack alla som deltog, jag har fått en lång lista på böcker som jag skall läsa.

*************************
61 kpl arpaa leikkasin, siitä tuli melkein litran mitta täyteen.
Koska halusin sen arvan tänä aamuna vetää, niin ei löytynyt muita paikalla kun minä. Ei todellakaan mikään kaunis Lotto-tyttö....
MrJärkikin lähti niin vaudilla töihin kun se Onnetar oli sonnistautunut isoihin "paplareihin" ja rasvaseen kasvovoiteeseen ilman meikkiä niin ja aamutakissa. Oli "hiinäjahiinä" että sain lähtösuukkoa edes ;)
Teidän onneksi kamerassa ei ole ladattua patteria niin nyt mennään ilman kuvaa.
Voittaja on 
Anki, jonka yöpöydällä on Christer Lybäckin kirja Veitsen terällä. 

Onnea Ankille ja suuri kiitos teille kaikille jotka olitte mukana. 

1 kommentar:

  1. Tack! You made my day. Det skall vi fira imorgon. Degen är redan under bakduken...CU tomorrow

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...