måndag 22 juli 2013

Partypingla i gula stövlar missa de röda lyktorna.

Och som vädret ser ut idag så har jag nytta av mina nya Duffystövlar.
Som jag shoppa i helgen.

Ni säkert förstod att vi tog båten över finska viken till Tallinn,
och körde ner till Pärnu. Och tillbringa 4 dagar där.
I mina planer fanns 4 lata dagar
med frisk luft
god mat och kanske lite bubbel.
Planen lyckades till 100%
Det att jag hann shoppa en mulen förmiddag var bara bonus...
eller det beror på om det är jag som räknar
eller MrJärki ;) Men det var ju så billigt!
6 par skor....
5 meter vitt linnetyg (och varför inte 10m ångrar jag nu)
och kläder....
och blommor.

Vi var nu andra gången i Pärnu så vi visste vad som vänta oss. Lugn och ro.
Dethär är ingen plats för en partypingla!
Eller vad vet jag... vi var i säng alla kvällar senast 23:00.
Så vi fanns inte på stan då mörkret kröp på och de röda lyktorna tändes :)


Hotellet var samma. Mitt inne i stan. Perfekt.
Åker vi igen, så väljer vi säkert igen Hotell Pärnu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...