söndag 16 juni 2013

Broderat 112

Om ni nu har undrat vad jag har hållit på med
då inget hänt här på bloggen,
så skall jag visa min broderade "påse".

Jag har broderat
och broderat och fäst trådar
och broderat igen...
Ögonen svider
Fingertopparna helt sönder..
Flitens lamppa har brunnit dygnet runt...

Okey nu gick det förlångt!


Om sanningen skall fram så
har jag inte gjort ett stygn i kors!!

Denhär söta nyttiga saken hitta jag på
Suomalainen kirjakauppa för 19:90.
Och jag gillar den mycket.
Den är faktiskt ganska så söt...

Nu tillbaka till boken för här regnar det!
Kanske jag t.o.m tänder några ljus.



3 kommentarer:

  1. Fin och nyttig grej. Och jag som först trodde att du faktist broderat och varit sååå flitig.
    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera
  2. Fin brandfilt! Den får gärna stå framme :)
    kram Tini

    SvaraRadera
  3. Vaahhh??? Måste också skaffa! SKITSNYGG!!!

    Krameliskram!
    -Pia-

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...