måndag 20 maj 2013

Vad har man sina arbetskamrater till...

om inte till att fungera som provkaniner vid behov.
Testi-puput ;)

Hitta för en tid sedan på bloggen Mansikkamäki
tips hur man fixar lite till den vanliga rulltårtan.

Fem fingrar och en knyck och karamellfärgen var framgrävd.
I skåpetsgömmor fanns bara blå-gul-grön färg.

Nu hade jag ingen liten sprits så resultate blev lite "klumpigt"
och inte hade jag tid heller för kvällsturen kalla...
men så mycket lärde jag mej att dekorationen skall bara in i ugnen och svänga
Men jag pröva på idén iallafall.
Nästa skall bara ha slingriga ornament.


********************

Työkaverit on ne parhaimmat koemaistajat.
Palaute tulee heti :)
Minun tämän päivänen kääretorttu sai kyllä hyväksynnän testi-pupuilta.

Halusin vain kokeilla Mansikkamäen blogissa olevaa ohjetta.
Ihan kiva ja varmasti siitä saisikin ihan kauniin kun pikkasen panostaisi....
Ensi kerralla osaan kyllä kauniimmin.



3 kommentarer:

  1. Så fin den var! Vilken kul ide...

    SvaraRadera
  2. Det var en häftig tårta! Tänk vad det är bra med jobbkompisarna, dom blev säkert glada att vara försökskaniner.
    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera
  3. Vilken fin rulltårta med sommarblommor på :)
    kram Tini

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...