fredag 31 maj 2013

Monica bakar....

och därför ser köket ut därefter...
Det blir kakor till en studentfest i morgon.
Så inga köksbilder minsann!
Kanske senare på kakorna, om jag hinner.

Så jag trivs..
Michael Bublé  och jag sjunger högt.
Barfota hemma i eget kök en fredag.
Något danssteg...

Hur kan det annars komma sej att då Leila bakar på tv,
så är hon så söt och fräsch...
och hennes kök är så städigt och fint.....

Jag har ju också en blommig "klänning" och spänne i håret.
Kan det månne vara mina läsglasögon
som drar ner på charmfaktorn ;)  
För inget av Leila hos oss idag!!

Fast jag faktiskt har en bukett rosa pioner som rekvisita.

Så var är TV kamerorna... och sponsorerna...helst en städfirma







MrJärki flydde fältet!!




2 kommentarer:

  1. Tycker detsamma då jag ser foton på mig själv (eller bild i spegeln), att läsglasögonen drar ner på charmfaktorn, förstorar rynkorna osv.
    Dags att byta till en annan modell? :-)

    Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  2. Så vackra pioner.
    Beträffande Leila så misstänker jag att det finns så många statister i kulisserna och att hon inte alls bakar själv! :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...