söndag 19 maj 2013

Inget extra...

Det blev en veckas bloggpaus...
Ibland så blir det bara så..

Våran helg har innehållit barnbarn och allt vad det innebär.
T.ex en 5åring som inte kan sova när åskan går..
Så han sov med sin fafa och jag smög in i gästrummet.
För jag är en gammal slug räv,
som vet att spendera natten med ett sparkande barn
som breder ut sej som en elefant,
ja det är inget för en kvinna i min ålder.
Så nästa åska kan nog komma mellan klockan 18-21.

Lapptäcket det blev som gissat på hälft ;)
Inga mera fönster tvättade heller.
Sommar blommorna är inte planterade ännu.
Varför finns det annars så dåligt med vita pelargoner?

Trädgårdslandet sådde jag först idag.
Det enda som hänt under en vecka är att vi (läs MrJärki)
hängt upp lilla hjärtats gunga.


Kuckuuuu.....

Barnbarnen har hittat  någon
"ötö"!!

              Ha en bra vecka alla :)

2 kommentarer:

  1. På tal om småbarn. Visst är det konstigt hur snabbt man glömmer. Mina barn är nu tonåringar.
    Kom nog ihåg när du skrev om omöjligheten att sova med ett litet barn. :)
    Ha det bra.
    Linnéa

    SvaraRadera
  2. Ja veckosluten går nog för snabbt !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...