lördag 27 april 2013

Vargvägens hetaste blondin ;)

Kommer bara in som snabbast med ett livstecken.
Eller livstecken är nog att överdriva.
Har feber och är ordentligt flunssig.
Så jag går här med håret på ända och drar duntäcket efter mej,
då jag vadar fram till knäna i näsdukar.
Ensam hemma är jag så jag bor på soffan framför tv'n.

Orkar inte ens vara glad över att fjärrkontrollen är i mitt komando.




Otsikko on pikkasen hämäävä, Susitien kuumin blondi.
Koska kuumetta ja kunnon "lenssu" on se todellinen syy. 
Tämä tukkapystyssä untuvapeittoa raahava olento on aika säälittävä näky.
Atjooo...
Elikä hyvää viikonloppua teille kaikille.


7 kommentarer:

  1. Krya på dej... Min flunsa börjar ge sej...
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  2. Nå voj nej! Inte roligt alls! Hoppas att du blir frisk till vappen!

    SvaraRadera
  3. Hujedamej!
    Krya på dej.
    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera
  4. Oj vad tråkigt.. hoppas du fort frisknar till och känner dig bättre.. Du har så rätt ang kommentaren inne hos mig.. visst är det kul sedan när man blir momi eller famo...;) Ses vi på bloggträffen i maj? Ha en skön kväll där i soffAN !

    SvaraRadera
  5. Inte roligt med vårflunssa, hoppas du fort blir frisk! Sköt om dig.
    kram Tini

    SvaraRadera
  6. Haha,då är det riktigt illa med dig,menar fjärrkontrollen:) den är det ju inte så vanligt att vi får ha kommandot över:) Krya på dig vännen..kramizar

    SvaraRadera
  7. Haha,då är det riktigt illa med dig,menar fjärrkontrollen:) den är det ju inte så vanligt att vi får ha kommandot över:) Krya på dig vännen..kramizar

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...