fredag 3 augusti 2012

Min TANT-väska.

S*E*M*E*S*T*E*R
Arbetsskorna är inlyftna i skåpet på jobbet.
Hoppas det växer spindelnät mellan dom.


Imorgon bitti så skall jag till frissan
och så skall jag också bli
fest make-up'ad.
Aningen Tant-faktor tycker jag....
Men roligt skall det bli.


Kläderna är fram plockade,
och min nya Bloomingville handväska fullproppad.
Halspastiller, näsduk, plåster, risgryn, hemnyckel, kamera, burana, svensk-spanska ordboken, brödkanter till brudens hönor, paraply, karta, myggspray, telefon.... ;)))
Mera Tant-faktorer..

Imorgon bär det sen då av till en kyrka i Sibbo!
I god tid.
Också en Tant-faktor att anlända i god tid.









1 kommentar:

  1. Hoppas du får en underbar semester i ditt paradis =) Å vilket fint bröllop ni fick bevittna <3

    Kram Nina

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...