torsdag 2 augusti 2012

Jag behöver...

TRO HOPP OCH KÄRLEK
för att orka jobba imorgon mina
6 timmar och 15 min.
Sen blir det ledigt i 3 veckor!!

Jag kan inte minnas
när det skulle ha varit så tungt att invänta semestern.
Och inte blev det bättre av att MrJärki varit ledig denna vecka.
Eller ledig och ledig
han har byggt och spikat
och stigit upp 5.30 för att göra mej morgonmål varje morgon.
Han är nog ett riktigt fynd som jag sprang över (på riktigt)
så här på ålderdomen..

Helgen kommer att bli trevlig, det vet jag redan.
För på lördag blir det bröllop.
Jag smugglar nog med kameran så jag kan visa er bilder sedan...






Jag behöver nog visst inte ge några tips vad det är som MrJärki bygger....

2 kommentarer:

  1. Ihanaa lomaa sinulle, on siinä ollut odottamista kun kesä on edennyt näin pitkälle, no nyt ne kesäloma ilmatkin vasta ovat :)
    Tosi kaunis tyyny!

    SvaraRadera
  2. Så skönt det ska kännas för dig efter att morgondagen är avklarad!
    Jättefin kudde du har. Kram Kicki

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...