fredag 24 augusti 2012

Allt roligt tar en gång slut...

Alltså min semester!
3 veckor har gått nu...

Men såååå vi har njutit. Vi har haft fint väder,på dagarna.
Kvällarna är nog så kalla och mörka så inte sitter man med vinglaset på terassen alltför länge.
Så nu är det korken fast på porlande drycker om kvällarna,
och tidigt i säng istället.
Och egentligen så saknar jag nog lite jobbet också,
undrar förstås hur iallvärlden de har klarat sej utan mej!!
Och alla laddade batterier behövs nog denna höst på mitt jobb.
Det kommer att ske stora förändringar, som vi alla nog ser fram emot.

Det allra bästa har nog varit att jag kunnat, och fått vara så mycket med famos hjärta.
Ungen är helt ljuvlig helt enkelt. Snäll och minsann en liten filur också.

Så har vi fixat hemma, och borta!
Ett stort jobb är alltid att få klädrummet uppstädat, DONE!!
Men ack huru länge hålls det...

Så har vi rest lite, och träffat vänner och släkt.
Och hörni...om 4 månader är det ju julafton!!


Den här fina örtskylten hitta jag i Ingå förra helgen.

Skålen är en jättestor RM och jag  har absolut inte fyllt den i sommar.
Plus att jag fått en hel del korkar!!!


1 kommentar:

  1. Vackra kuddar du har :)
    Ha en fin helg, hoppas du gör fina fynd i Lovisa!
    kram Tini

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...