onsdag 22 februari 2012

Mmmmm.....som i jordgubb

Då när sockersuget tar i på allvar
så är spelet förlorat...

Jag är såååå gott sjuk
och nu efter förmiddagens skåp-razzia
så kan jag berätta att det finns ingenting gott i våra skåp!!

Men nöden har ingen lag så jag koka en hel skål med
JORDGUBBSKRÄM

Ingen vispgrädde finns det heller
men i kakburken gömde sej en ensam gammal maräng ....


Risken finns att Mr Järki äter endast makaronigryta idag, utan efterrätt.
Men det som öga inte ser... gråter inte hjärta för ;) 


Genast då krämen svalnat så blir jag en bättre människa igen!!


3 kommentarer:

  1. Förstår precis hur det känns!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Vad gott!
    Det är förargligt då man är sugen och det inte finns något i skåpen..

    SvaraRadera
  3. Jordgubbskräm i Februari låter gott :) Jag har inga jordgubbar kvar i frysen mera.
    Ha det så bra,
    kram Tini

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...