onsdag 18 januari 2012

Rosa hos tant Vit och Beige

Jag minns inte om jag visat min krans med ram..
Kransen köpte jag från en inredningsbutik
i Borgå som hade slutförsäljning... ifjol tror jag.
Rosorna är pappers men sen är där nog lite äkta torkade
blad och liknande. Jag gillar den!

Ramen den hitta jag på ett skumt loppis i somras...
Måla,eller spraya den sen vit, och voilá..

Nu hänger hela härligheten i tv-rummet där allt just nu är ganska
så rosigt och rött.

Blomstertallrikarna på väggen har mor min gett mej
för något år sedan,och de passar i den rosa kammaren.
Där ingen aldrig är..
Eller jag någongång... och ser på tv,
när den andra bara visar fotboll.




Typiskt när man ska visa en stylad hemma-hos bild
så är ena dynan bakfram och Ronis "puuhamatto" skymtar
turkos bakom soffan......
Och det märker man när bilden finns här redan.
Det lär nog ta sin tid innan Lantliv och Drömhus hör av sej
om stylish och fotohjälp  av mej ;)

4 kommentarer:

  1. Kransen och tavlan är så fina! Det är tjusigt med rosa nu efter julen, som ett löfte om vår och sommar :)
    kram Tini

    SvaraRadera
  2. Vacker krans och ram! Jag missar också mycket som jag inte ser när jag fotar men upptäcker sen när jag ser fotona i datorn :)Men jag tycker inte allt behöver vara så perfekt!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  3. Snygga dynor i soffan. Ronis jumppamatta stör ju int alls. Märkte just att mannen oranga reppu finns med på mitt inlägg från igår ;) Underbart fin krans och ramen är vacker. Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  4. Du, jag har precis samma problem som dig när det gäller styling, här springer dom inte ner dörrarna och ber om stylinghjälp heller, haha. Alltid ser man något man itne sett tidigare, när bilden väl är på plats!!
    Men jag tycker det ser fint ut och ett hem ska vara bebott, annars är det inget hem.
    Hoppas du har en fin kväll.
    Kram Elzie

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...