tisdag 17 januari 2012

Brandvakt med 6000 ord.


Min största uppgift de senaste dagarna har varit, brandvakt.

Jag har eldat och eldat..
Bränt ljus i massor och läst och läst...
Andra boken är snart slut.

Och så har jag varit pratsjuk så in i norden.
En kvinna har ju 6000 ord som hon skall använda dagligen :)

De gamla inredningstidningar har också blivit avdammade.
Mycket roligt och intressant hittar man ju alltid i dom.

I morgon blir det iallafall att återvända till jobb,
och hoppas på det bästa.


2 kommentarer:

  1. Tack för kommentaren om tavlan :)
    Jag har oxå hållit på med att tända brasan, i en halv timme! Nästa gång tar jag till tändpåsar :)
    Hoppas det går bra på jobbet, åtminstone får du användning för de 6000 orden :))
    kram Tini

    SvaraRadera
  2. Tini, hon kommer att babbla på så de andra bli helt uttröttade... Alltid kul att vara hemma lite medn visst är det sen helt kiva att träffa jobbkompisar... (säger jag som har bara amnliga arbets kompisar ;))..

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...