fredag 16 december 2011

Mammas Gryne 25 år idag

Jag har inget extra idag,
bara ... TGIF!

Arbetsdagen har varit såå stressig,
att i kväll är det film på tv'n
med pizza o en kall cider som gäller.
Hoppas jag hinner se mera än de första 5 min. ZZZzzz

Och naturligtvis så minns jag idag 25 år tillbaka.
Då hade jag blivit mamma till en sååå söt och efterlängtad liten pojke.

Grattis mammas gryne :)

Imorgon kanske jag får vara barnvakt till hans och söta fästmöns lilla son, 6 veckor gammal idag. Famos trollunge!
Kameran den kommer att gå het kan jag lova er..

Visst är jag ju lyckligt lottad.



p.s
dom här bilderna tog jag för någon vecka sedan, det var då på den tiden som solen lyste någongång ...kanske...lite ibland...mellan skurarna...gnällgnällgnäll


4 kommentarer:

  1. Grattis på 25-årsdagen av barnafödandet! Underbart att få ta hand om lilla barnbarnet en stund!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Grattis till den stora och gossa med den lille..
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  3. Ihania uutisia! Joskus mietin, että olisi elämä aika tyhjää ilman lapsia. Tänään juuri sanoin miehelle, että n. 15 vuoden kuluttua viimeistään meillä on varmaan lapsenlapsia. Sorry, mun ruotsin taidot eivät vielä riitä kommentoimaan kuin suomeksi.

    SvaraRadera
  4. Hoppas att du fick en skön kväll i soffan! Så roligt att få vara barnvakt till lilla barnbarnet.
    Kram Kicki

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...