tisdag 1 november 2011

Det bor en pyroman i mitt hus :)

Det första jag gör då jag kommer hem på kvällen
är att tända ljusena.

Idag så räkna jag dom när jag brände fingrarna igen.
(Har ni annars märkt att tändstickorna är av dålig kvalite nuförtiden)
18 st inomhus och 2 lyktor ute....

Undra på att en förbigående hundvädrare
(som jag inte känner) sa till mej häromdagen
-du har liksom börjat ljus-säsongen....


*******************
Tänään kun sytytin kaikki, tai melkein kaikki mun
kynttilät niin jäin oikein laskemaan niitä.
Sisällä on 18 kpl ja ulkona vielä kaksi lyhtyä.
Niitä on kyllä enemmän.... ;)
En muuten yhtään ihmettele kun ohikulkeva koirantuulettaja huuteli että
-olet sitten aloittanut kynttilänpolton....

2 kommentarer:

  1. Det var många ljus :) Jag har faktiskt också tänkt på hur dålig kvalite det är på tändstickor nuförtiden.

    SvaraRadera
  2. Ihanaa♥ että meitä on muitakin liekkihurmioisia;)
    Anna palaa vaan täysillä.
    Pyroteknikko täälläkin.
    t: Kaisa

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...