tisdag 11 oktober 2011

Tänk först och gör sen....

Fick en fix idé för en tid sedan.
Och ni vet ju hur det är,
den försvinner inte
fast också så självaste f*n tog....

Mellanrummet mellan kallskåpena och några övreskåp i köket
hade någonslags  plastig "gallervolang"
(okey dålig beskrivning)
men hur somhelst,
NU skulle den bort!!

Och det var ju  snabbt och lätt fixat...
men sen så såg de tomt och tokigt ut.
Om man ändå någongång skulle tänka först och göra sedan!
Och då fyllde jag mellanrummet med  loppisburkar och 3 blomkrukor jag gjort i porslinsmålningen för 20år sedan...


Och  nu är jag allt allt annat än nöjd..... De ser inte alls bra ut...
Alldeles för brokig samling!

Jag skulle behöva flera arabia skålar, lika  som den allra första i raden.....

Eller så skall volangen tillbaka..... och mannen får rätt.....igen!

              alltså ... Loppis here I come!!!!

2 kommentarer:

  1. Jag tycker att det ser bra ut.
    Får önska dig en lyckad loppisrunda nu då :)
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  2. Nå, inte ser det så illa ut! Men loppisrunda kan du ju ändå fara på:)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...