onsdag 28 september 2011

Vad jag är glad =)

Är helt ordlös (haha..)
av glädje över alla
som visat intresse att vara med i min utlottning!
Hit räknar jag också mina jobbkompisar som
hotat mej ;)
och berättar var kudden skulle passa hemma hos dom!

Tur att Frk. Fortuna ,den gravida,
inget vet om denna "maffia" som pressar mej =))
Skämt åsido,
och jag har ju tidigare berättat att jag har tokiga jobbkomppisar!!

Jag har faktiskt varit in på allas bloggar som velat vara med,
försökt komma ihåg att lämna en kommentar och ett tack.

Och ännu hinner man, på fredag 30.09. är sista dagen.
Klicka där i höger sida =>
Det här är så roligt,
så nästa utlottning sker när bloggen blir 13månader om några veckor...
Nånej... jag skämta bara ;)
Ha det bra
Monica


***************************************************
Olen yhtä hymyä
kun luen teidän kaikkien kommentteja ja halunne olla mukana minun pikku arvonnassa.

Niin ja ehtiihän sitä tietysti vieläkin osallistua, perjantainahan se vasta on 30.9!!
Klikkaus vain siinä sivupalkissa olevan tyynyn päälle :) Ja lycka till... :)

Ja sen jälkeen Neiti Fortuuna, (raskaana vielä muutama viikko :)) saa toimia.

Olen käynyt kaikkien sivuilla jotka ovat kommentin jättänyt ja olen yrittänyt muistaa laittaa kommenttiakin.
Paljon uusia ihania blogeja olen löytänyt :)
Tämä on niin hauskaa
että seuraava arvonta onkin kun blogini täyttää 13kk....
eikä kunhan pelleilen ;)
Hauskaa loppuviikkoa.
Monica

4 kommentarer:

  1. Halloj vännen :)
    Så kul att så många vill vara med hi hi
    Akta dej för jobbar kompisarna ;)
    Ha de så bäst :)
    Kramar Anette

    SvaraRadera
  2. Visst är det roligt att många vill vara med! Fast mindre chans att vinna då såklart :-)
    Håller tummarna!

    SvaraRadera
  3. Vilken fin blogg jag hittade till! Lägger till dig i min blogglista, så att jag hittar tillbaka, för här såg det trevligt ut... :-)

    Och en till blir det som vill vara med i tävlingen...

    Hösthälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  4. Ååh...jag håller alla tummar o tår...:))
    Lyssna INTE på dom där jobbekompisarna...den skulle passa MYCKET bättre hemma hos mej...;))
    Kraam Git

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...