onsdag 7 september 2011

En fin Award av Tini.


Award

Jag fick en award av Tini 
hennes blogg heter Tinis vita hem. 
Hon motiverar sitt val med dessa ord:
"underbar humor och fina pyssel idéer"

Visst blir man glad!! 
Men hon måste ha jäääkligt bra minne, 
för jag tycker jag inte har gjort något vettigt på länge ;)


Nu ska man länka till den man fått den av, svara på 5 frågor och ge den vidare
till 5 bloggar med mindre än 100 följare.

1. Varför började du blogga?
Ja'a... först var det bara roligt, ingen läste ju ;)... 
och jag höll det faktiskt lite som min egen dagbok!! 
Sen steg besöksmätaren i rask takt 
Och visst är det roligt ännu också!! En sak bestämde jag mej nog genast, och det var att jag tänker vara på bloggen just så tokig som jag är annars också.
Bloggen firar nästa vecka ett års kalas, då ska det bli en tävling, har jag bestämt!!

2.
 Vilka bloggar följer du?

Jag följer med ganska många olika. Inrednings lite trädgårds, handarbetsbloggar...p.s det är jag som är inne hos alla virktanter och dreglar och smyger ut innan ni märker, för jag kan inte sticka/virka...jag saknar den genen..
månne någon av mina bröder fått den ;))

3. Favoritfärg(er)?
Tant vit&beige, före det var allt blått!!!

4. Favoritfilm?
Har så många favoriter, men det ska vara hjärta och smärta lite historiskt smågulligt och ett "snällt mord"!!Pangpang och hästkacka är det värsta jag vet.

5. Vilket land/länder drömmer du om att besöka och varför?
Jag svarar som Tini, Italien! God mat och snygga servitörer.
Och Irland och Kroatien och ....

Jag will ge awarden vidare till de här 5 fina bloggarna:
  1. Till  Bondmooran i stan i stan. Hon är Kvinnan som har 32 timmar i dygnet.
  2. Till Lotta med bloggen lottaspace.  Hon skriver roligt och syr fina babykläder.
  3. Till Carina med blogen Min naturliga sida. Hon har så fina och Naturliga idéer .
  4. Till Anette med bloggen vita rosor. Hon är också duktig och inreder heeelatiden :)
  5. Till Marika med bloggen maribell pysslar. Hon älskar mumin tror jag :)
Det var inte det lättaste att hitta bloggar med mindre än 100 följare...  
Och många fina och roliga är det som man skulle vilja nämna här... och förresten vem stoppar mej. Alla bloggar på min blogglista är mina stora inspirationskällor,
ATT JAG SEN INTE FÅR NÅGOT GJORT ÄR mitt eget fel ;)

Ha det riktigt bra alla =)


8 kommentarer:

  1. Jo jag tänkte nog på dina coathangers och hade dem i färskt minne, när Sanne nyligen sydde en sådan inspirerad av dig och så vimplarna förstås :))
    Ditt skojiga sätt att skriva får mig alltid på gott humör!
    Ha det så bra,
    kram Tini

    SvaraRadera
  2. Hejsan vännen ;)
    Meeeen va kul att du valde mej ;)
    Hi hi men jag väntar tills i morgon med de hi hi
    Tusen tack vännen ,buskul!
    Kramar Anette

    SvaraRadera
  3. Grattis till den fina awarden!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  4. Håh håh ändå! Tack måste jag ju nog säga, men att svara på utmaningen kan ta en liten tid. Min hjärna har slutat fungera för tillfället:)

    SvaraRadera
  5. Ha ha...ja men se här....jag som precis utnämt dig att hämta en award hos mig =)

    SvaraRadera
  6. Tack så mycket! Ska försöka få ihop en variant inom kort :-)

    SvaraRadera
  7. Tack Monica! Vad kul att få en award, lägger upp ett svar inom kort.
    mvh Marika

    SvaraRadera
  8. Tusen Tack Monica ! Blev jätteglad över awarden och ska nog ta itu med frågorna efter min lilla semester i kuusamos tropiker ! Ha de gott !
    h,
    Carina

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...