lördag 21 maj 2011

Jag gör hela kohagen grön...

Du ska inte tro det blir sommar

ifall inte nå´n sätter fart

på sommarn och gör lite somrigt,

då kommer blommorna snart.

Jag gör så att blommorna blommar,

jag gör hela kohagen grön,

och nu så har sommaren kommit

för jag har just tagit bort snön.



BLOGGERSKAN HAR TYDLIGEN FÅTT SKORNA PÅ RÄTT FOT  ;)

KOLLA LITE, DET ÄR EN POTATISPLANTA !!

VITA BLOMMOR :)

JAG TYCKER INTE OM GULA, MEN DOM HÄR KOMMER I ALLAFALL

DET FINA MED ATT BO MITT I SKOGEN.

************************
        Tänään en jaksa kirjoittaa mitään, elikä vain kuvia :) Huomenna on taas eri jutut.

4 kommentarer:

  1. Hej!
    Blev lite fundersam då jag såg att inlägget var publicerat kl.16 idag.. Att är det du, men kom på att nog måste det ju vara det..
    Hur som helst, tack för en underbar dag! Hoppas det blir en träff snart igen!
    Lotta

    SvaraRadera
  2. Hejsan ! Tack för att du var med ! Det blev en fin dag... Jag hoppas vi ses snart igen ! Tänk att tiden flög iväg så fort !
    Nog var det ganska stort skrivet på bladet om vår elanslutning på Sandön.. Få se hur det går...
    Stor kram till dej vännen !
    Sanne

    SvaraRadera
  3. Å´dina underbara trädgård....det är inte så långt över viken..undrar om jag ska övertala kära maken om ett besök i sommar....

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...