torsdag 16 december 2010

Lucka nr: Världens bästa julklapp!

Luckan innehåller idag min son.
Han fyller 24 idag, och om han mot alla odds  
skulle gå in på min blogg idag så är jag i blåsten!!
Första bilden är han kanske 9-10 månader.
Vi gjorde julkort av denhär bilden 1987.
På den tiden tog man bilden i god tid. Fotade rullen till slut,
förde den till fotoaffären för att framkallas,
avhämtade bilderna om en vecka. Kollade och valde bilden,
tillbaka till affären och beställde korten som sen avhämtades ....
En jäkla procedur...Och en fingerfärdig 2åring =====>
kunde också öppna kameran och alla bilder förstördes
Det tog veckor det som man nu gör på någon minut.

Andra bilden är han nååågot sur.
Vi är på väg på fest och jag har sytt honom nya kläder....

Man borde ha skrivit dagbok, den där ungens upptåg och uttryck skulle lätt fyllt några böcker.


Men visst är han god, Pojken i mitt liv!

2 kommentarer:

  1. Tänk att dom alla har varit så söta och oskyldiga som små!! Förresten tycker jag att du är ganska modig! Tänk om han kollar bloggen...nåja ni bor ju int så nära varann...

    SvaraRadera
  2. Ja, visst är han go...och det är värt att riskera livet ibland för att dela med sig av det som fyller ens hjärta! Foton på barnen när de är små, väcker så många härliga minnen och ibland önskar man vrida tillbaka tiden.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...