tisdag 21 december 2010

Lucka nr: 21

Mina adventskalender blir bara senare varje dag...
Idag fyller min brors son 20 år. Han firar den i arméns gråa,
eller dom är väl mest gröna nuförtiden.
Tänk..det  är 20 år ...Vi for till sjukhuset med en super liten
tomte mössa jag hade sytt lillpojken....
Grattis till honom! Han ser också sääääkert min gratulation !!
Tvekar en aning att pojkarna satsar  på att läsa inrednings bloggar i armén  ;)
Jag skulle ha en go' bild på grabben.... men han kommer väl med pansarvagnen då......

Tillbaka till kalendern.
Vi tog in den sviiin dyra julgranen idag, (30e svider ännu )
Nästa höst skall jag till sonens skogar och märka ut en,
INNAN det kommer snö.
Den är klädd  i rött och "låtsas" snö.
Men det bästa är att den doftar JUL ....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...