tisdag 7 december 2010

Express-Julkalender

Fick en snilleblixt i snövädret idag. Det ska bli en julkalender!
( innan det är för sent. ;) januari-kalender.. låter oandra sidan helt ok...)

TOMTEDANS

JUL DYNA PÅ SÄNGEN


ETT HJÄRTA I LAMPPAN

TOMTAR AV CHAMPAGNEKORKAR

VITA HYASINTER I SOPPSKÅLEN

ROSETT I SOVRUMSBLOMMAN

JULRUTIG LAMPSKÄRM

ROTTING KLOCKA I KÖKET

Alltså en jul (-aktig) bild varje dag. Om jag blir stressad och ingen ny bild syns
så måste jag väl komma med två bilder nästa dag.
Det blev 8 bilder idag, en må vara en bonus bild när jag vakna så sent..
Vi ses imorgon med ny bild.

1 kommentar:

  1. Aj juku, vilken fin idé!!! Tänk lite, hur var vårt liv före bloggen!!??Int alls lika roligt. Jag kommer att glömma allt vad julstädand heter när jag först skall sticka med i kalender stickandet och sedan hinna se på alla julkalendrar "hii o tii" Väntar vad du ska visa imoron....

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...