torsdag 4 november 2010

Strumpbyxor

Tänk om jag kunde visa min torkställning.
Eftersom vi hade Termiten ( 3åringen) här i helgen
så blir det alltid lite tvätt...

Han har en egen låda med  "hätavara" reserv kläder, som bara finns här ...
Jag får köpa sådana kläder jag tycker om,... tillsvidare iallafall.

Men det var så gulligt att titta på  strumpbyxor , (manliga sådana med trafikmärken ..) som hänger med tårna innåt på strecket.
Och så finns där  glatt randiga Bamse blusar och naturligtvis traktor pyjamasen. Små kallsingar och sockor.... gullgull

Fast där tog det gulliga slut sen då...
för där bakom allt det, gulliga .......hänger mina favorit mysbyxor!!!
Dom har någongång varit vita, nu är dom gråa ...kanske...,
och så är dom i den storleken, att en mindre IGGLO skulle få ett bra vindskydd av dom.
Men dom är super sköna. Men dom är inte snygga på bild .
Tur att mannen har ingen rätt att skriva sina åsikter i min blogg!! =)

1 kommentar:

  1. *fniss* ja det är inte alltid alla kläder man bär är till allmän beskådning =)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...