torsdag 18 november 2010

Spegel spegel på väggen där...


Varför ska endel saker vara så svåra att få uträttade. Skaffade i somras en helt ljuvlig gammal fönsterkarm.
Den blev putsad och målad. Och den var knappt torr när jag släpa in den,för att se hur den skulle se ut där jag ville ha den. Överom soffan med spegelbitar, och till jul  (eller långt före ) en ljus slinga runt snurrad. Perfekt!!
MEN, där stanna det. Jag åker varje dag till staden med  flera "glasbutiker", mannen har lovat att han lägger i speglarna bara jag sköter hem dom. Perfekt igen!
MEN,INGENTING HÄNDER. Så nu sätter jag en bild ut åt er alla. och räknar med att någon frågar om en tid
 -hur är det med spegeln,,,färdig??
Kanske jag nu börjar känner den enorma pressen och får tummen ur ...... ;)

2 kommentarer:

  1. Jag tyckte att jag skymta fönsterkarmen på ett foto med stjärnorna, men jag som alltid är så finkänslig kommenterade inte saken. Nu är det tydligen fritt fram att börja mobba dig...

    SvaraRadera
  2. Jag visst att jag kan lita på dej!!!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...