torsdag 11 november 2010

Kaikki Muumit laaksossa.....??!!

Plocka fram alla mina böcker och tidningar som handlar om Jul.
Mina stora planer har någongång varit, att jag skall klippa ut de bilder jag tycker om,och sen göra en "klippbok".
Men varje år märker jag att det är olika saker som inspirerar...
Så klipp nu sen då... Bäst att låta tidningarna vara hela och släta.
I år har jag redan skaffat 4 nya jul-tidningar....

Jag skall först senare till jobb idag.
Så nu  skall ta en inspirations-resa till  Julen....
vid mitt köksbord... Lite smaksatt te i koppen och stig ombord....

Köpte nog tygtryckfärg och har gjort några röda God Jul på vit linne, men inga färdiga alster idag ännu. Kanske imorgon ,för jag har LEDIGT!!

3 kommentarer:

  1. Åh va det ska bli spännande att följa din blogg nu när adventstiden närmar sig!

    Va tråkigt att du inte kunde se min nya design i sin helhet....det måste vi försöka forska i och göra något åt. Med bakgrunden blir det ju lite annan effekt!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jaa, nog måst ja säga att det e många fördelar med att vara bonde. Åtminstone vintertid,när man int måst jaga kräken runt byn mm.Jag behöver int far bort på arbet. Bara lite kvälls arbete, men det e ju eget fel!!Du hinner förstås ladda en förskräcklig syinspis tills du kan skrida till verket...Väntar med spänning på ditt nästa projekt.

    SvaraRadera
  3. Hoppas jag har någonting att visa i helgen, för nu har glögg säsongen öppnats officielt :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...