onsdag 22 september 2010

Blomkrans utan plats....



Jag skall på en begravning på lördag förmiddag och på en fest på lördag kväll, så egentligen borde jag hålla kläd-razzia... Men eftersom jag har köpt en ljuvlig krans utan att veta var den ska hänga, så klättrar jag nu runt huset och prövar lite här och där .... för att sätta den tillbaka i lådan försiktigt, (den är av riktiga blad men pappers rosor) hittar ingen plats idag tydligen.

Då jag var på trädgårdsmässan i H:fors i våras hittade jag den här dynan och kökshanduken ( gud nåde den som torkar någonting på den) Dom hitta genast sin plats när vi kom hem, varför är det så svårt nu då???? För romantisk kanske... men jag tycker ju om den iallafall.

2 kommentarer:

  1. Inga problem med blomkransen! Jag kan fast komma efter den. Vad har man int vänner för!!!!Den sku passa bra i salen:D

    SvaraRadera
  2. Hurrah, that's what I was looking for, what a information! existing here at this website, thanks admin of this web site.
    Take a look at my blog Adipex results

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...