fredag 12 augusti 2016

Tapet rester...

Nu när jag i motsatts till alla andra,
försöker ändra vårt hem från allt i vitt till lite mera "färgstarkt" så gick jag lös på mina vita träbokstäver.
Sovrumstapeten var perfekt till dethär lilla DIY.
Såhär såg det ut innan, lite skamfilade av att de föll ner från spegeln några gånger...
Nu ser "sinitarran" till att de hålls uppe fast spegeln ibland tänker spricka...
Kan ni låtsas ni inte ser dammet... det finns inte dammfritt ställe hos oss just nu.


Strök alltså tapetklister på en passlig restbit av tapeten, sen fick det torka under press,
och följande dag skar jag ut bokstaven med MrJärkis bästa mattkniv,
som jag inte får röra för
det-måste-finnas-en-som-han-hittar-när -han-behöver...jag lär inte lägga tillbaka ;)
Han har gett mej en egen men hittar inte den mera...





2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...